
Falsk faktura i omløp
NBBL har fått beskjed om at flere andelseiere i borettslag på Sørlandet har mottatt faktura fra Den Norske Stats Husbank.
mandag 06. mars 2017
Husbanken kjenner ikke til denne, og vi frykter derfor at fakturaen er svindel eller virus. Vi velger derfor å dele informasjon om dette (se bildet) i tilfelle flere har fått denne fakturaen. Vi anbefaler å vise varsomhet med mail og linker fra fremmed avsender.