Kurs: Digital markedsføring
Kurset "Nå medlemmene med digital markedsføring 2016" arrangeres i Oslo 9. og 10. mars 2016. Dette er et kurs for folk som arbeider med markedsføring, nettsider og sosiale medier i boligbyggelagene. Kurset gir oppdatering på nyvinninger og oppfølging for å sikre større effekt av egenutvikling og opptak av gjennomgåtte verktøy. Påmeldings
fredag 29. januar 2016
Fra programmet:
- Digital kompetanse – hvorfor er det viktig for boligbyggelagene og NBBL? v/ kommunikasjonssjef Tonje Rock Løwer, NBBL
- Hvordan kan boligbyggelaget oppnå markedssuksess med sin lokale merkevare? v/ partner Kristian W. Majer, The Garrison Group
- TOBB har tatt ansvar for hvordan vi framstår digitalt – slik jobber vi. v/ Kenneth Bøhler, kommunikasjons/medlemskonsulent i TOBB
- Hvordan jobber NBBL med sosiale medier? v/ senior kommunikasjonsrådgiver Lina Støen, NBBL
- Digital strategi og markedsføring v/ strategirådgiver Mariann Otterdahl Møller, Making Waves
- Fra besøkende til medlem. Hvordan få besøkende til å utføre det du vil de skal gjøre på nettstedet? v/ grunnlegger John Ekman, Conversionista
- Hvordan lykkes med bruk av re-marketing? v/ daglig leder Kenneth Bruun, Promotion Systems
Kursleder er Christian Fredrik Mathisen, seksjonsleder kompetanseutvikling, NBBL.
Kontakt for nærmere informasjon: Tlf: 472 42 824, e–post: cfm@nbbl.no
Påmelding
Påmeldingsfristen er onsdag 10. februar 2016
Rabatt:
Vi gjør oppmerksom på at boligbyggelag som benytter nettløsninger levert av NBBL/Promsys, får 50 prosent rabatt for to deltakere på kurset. Kurset er et ledd i den opplæring og support som tilhører disse nettløsningene.